Daisypath Anniversary tickers
Wishlist:

1. Notebook Dell Studio 15 i7 processor Done
2. Microsoft Mouse Arc cordless, RM190-RM200
3. Latest iPhone 32GB
4. Notebook MacBookPro for multimedia editing
5. Quicksilver 16' Gadget Bag, RM259
6. External HDD 1.5 TB (Seagate)
7. Nooka Watch, RM499
8. Quicksilver Cap RM60
9. thats for now

014 - Geekz Virus Remover 4.1

geekzvirusremover

ermm. Sstgh antivirus(International) yang ada skang seperti NOD32, Avira, Kaspersky, Symantec, n byk lagi, x dapat detect sekelumit(sebilangan kecil) virus yang terdapat dlm desktop comp or lappy kite. Lebih² lagi virus yang btul² pure asli tempatan yang berasal dari Malaysia ataupon negara jiran, Indonesia. So tuk solve problem nie, kite perlukan antivirus yang jugak buatan tempatan. Salah sorang pelajar UM(University Malaya) yang dikenali sbg ApoNie dah berjaya menghasilkan satu antivirus tempatan yang dikenali sebagai Geekz Virus Remover(GVR).

Selain dari berfungsi untuk membuang virus, GVR jugak boleh fix registry yg telah di-damage-kan oleh virus yang x berhati perut nie. hehe. Pada masa yang sama, di Indonesia, site Raymond.cc telah post mengenai 12 Perisian Antivirus dari Indonesia yang berkesan dalam membuang virus² di Indonesia, spt Brontok n JambanMu.

Walaupun antivirus tempatan nie(GVR) masih lagi belum mampu tuk berdiri sama tinggi ngan antivirus yang ngah feymes di dunia nie, tapi ade kebaikannye kite guna antivirus tempatan tuk membuang virus tempatan yang telah dicipta oleh programmer or hacker or blablabla tempatan.

GVR juga bersifat mudah alih, so y'all ley la sumbatkan software nie ke dlm USB/Pendrive or HDD tuk digunakan pada komputer² or lappy² yang laen

Pada sape² yang agak² tanpa ragu² lagi nk GVR nie, nah download

0 kata²:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
1011

15Malaysia