Daisypath Anniversary tickers
Wishlist:

1. Notebook Dell Studio 15 i7 processor Done
2. Microsoft Mouse Arc cordless, RM190-RM200
3. Latest iPhone 32GB
4. Notebook MacBookPro for multimedia editing
5. Quicksilver 16' Gadget Bag, RM259
6. External HDD 1.5 TB (Seagate)
7. Nooka Watch, RM499
8. Quicksilver Cap RM60
9. thats for now

012 - Ethan Bortnick

haha. Pagi yang suram tp sejuk bapak nye. (sape soh ko bukak aircond 16°C). Y'all taw x sape Ethan Bortnick?. Maybe ade reader site nie da lame tahu n ade sbliknye. Xpe abaikan. Bagi sape yang x kenal tuh, meh i tolong introduce-kan bdak nie. Seorang budak Russia(6 tahun), lancor brtutur english language, cakap sbijik macam orang puteh(Mizi x thn glak part nie), terer maen piano dgn mendengar saje. wtf :D

0 kata²:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails